У закладі розпочато впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР):
- видано наказ про створення робочої групи для розробки та впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР);
- затверджено план заходів щодо впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР);
- розроблено десять настанов належної гігієнічної практики;
- розроблено план харчоблоку з зазначенням зон для уникнення перехресного забруднення;
- здійснювався контроль за санітарно-гігієнічним станом приміщень харчоблоку та обладнання;
- розроблені та затверджені інструкції для роботи працівників їдальні за Системою управління безпечністю харчових продуктів;
- ведеться відповідна документація;
- поновлюються технологічні картки, блок-схеми як основи для проведення аналізу ризиків та складень реєстру небезпек.
Питання організації харчування розглядаються на нарадах при директорові, педрадах, контролюються адміністрацією школи. У школі оформлено постійно діючий стенд для батьків і учнів, який містить щоденне меню з переліком страв, графік роботи шкільної їдальні, накази, інформаційні повідомлення з питань організації харчування.
Влітку 2020 року проведено капітальний ремонт приміщення харчоблоку, придбано нове обладнання, меблі, кухонні аксесуари. На умовах оренди у школі працює буфет. За бюджетні кошти протягом року закуплялися миючі та деззасоби, посуд та обладнання.