Звіт директора ліцею за 2022/2023 навчальний рік (текст звіту додається)

14 червня 2023 року відбувся звіт директора Бориспільського ліцею «Патріот» перед колективом закладу освіти, батьками учнів та громадськістю за роботу у 2022/2023 навчальному році. На звіті також були присутні лідери учнівського самоврядування ліцею.
Підбито підсумки роботи усього колективу закладу освіти за попередній навчальний рік та визначено переспективи розвитку ліцею на майбутнє.
Колектив закладу освіти сповнений бажання плідно працювати над подальшим розв’язанням проблем модернізації освіти та формування особистості 21 століття. Велика подяка всім освітянам за щоденну наполегливу працю заради наших дітей!

/Files/images/директор-звіт_n.jpg

/Files/images/на звіті_n.jpg

Відбувся звіт директора школи за 2021/2022 навчальний рік (документ додається)

Сучасна освіта має бути освітою для і впродовж життя. Всі здобуті людиною знання мають активно й продуктивно використовуватися для вирішення професійних, соціальних життєвих проблем. Річний звіт охоплює основні напрями діяльності освітнього процесу закладу. Особлива увага звертається на створення належних умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти, виконання вимог нового Державного стандарту. Адже провідним завданням є забезпечення високої якості освіти та відповідності її потребам особистості, зокрема через повне і своєчасне охоплення навчанням усіх дітей шкільного віку, упровадження методик особистісно і компетентнісно зорієнтованого навчання, осучаснення освітнього середовища.

Переконана, що ми є колективом однодумців у вирішення питань навчання та виховання учнівської молоді, щоб наші діти зростали всебічно розвинутими, конкурентоздатними, адаптованими до життя у сучасному суспільстві. Дякую всім за щоденну наполегливу працю заради наших дітей. Всім нам зичу здоров’я, миру, добра та всіх життєвих гараздів!

/Files/images/1-звіт.jpg

/Files/images/3-звіт.jpg

Річний звіт керівника за 2020 - 2021 н.р.

Традиційно по закінченню чергового навчального року керівник навчального закладу підбиває підсумки роботи усього колективу школи. Вчителі, батьки, лідери учнівського самоврядування, громадськість міста є активними слухачами звіту директора школи. Вони дають оцінку діяльності керівника на посаді протягом 2020-2021 навчального року.

Як директор навчального закладу, у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, законодавством України, Освітньою програмою розвитку закладу освіти, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника закладу загальної середньої освіти.

/Files/images/gruden_2017/IMG_5584.jpg

Роботу закладу освіти у 2020-2021 навчальному році було спрямовано на:

  • удосконалення системи управління школою, системи методичної роботи;
  • продовження роботи над проблемою особистісно-орієнтованого навчання та виховання школярів;
  • створення належного освітнього середовища для учнів, які навчаються за новим Державним стандартом;
  • підвищення ефективності роботи педагогічних працівників, якості та результативності навчальних досягнень учнів.

Проблеми, над якими працював педагогічний колектив школи:

  • Науково-методична проблема: «Впровадження технологій колективного творчого навчання та виховання в умовах роботи школи».
  • Педагогічна проблема: «Формування і розвиток ключових компетенцій вчителя в системі сучасної креативної системи з використанням медіа-освітніх технологій».
  • Виховна проблема: «Розвиток творчого потенціалу вчителя і учнів шляхом впровадження педагогічних технологій та модернізованого змісту».

Головними завданнями, над якими працював колектив протягом навчального року, були:

  • керуватися нормативними документами щодо викладання навчальних дисциплін;
  • удосконалювати роботу по впровадженню профільного навчання в старших класах з урахуванням потреб та здібностей учнів;

Актуальним завданням педагогічного колективу є формування в учнів компетенцій:

  • бути гнучким, мобільним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе на ринку праці;
  • критично мислити;
  • використовувати знання як інструмент для розв'язання життєвих проблем;
  • генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й відповідати за них;
  • володіти комунікативною культурою, вміти працювати в команді;
  • уміти виходити з будь-яких конфліктних ситуацій та уникати їх;
  • цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації у професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави;
  • бути медіаграмотним, уміти здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку й самовдосконалення;
  • бережливо ставитися до свого здоров'я і здоров'я інших як найвищої цінності;
  • бути здатним до власного вибору з численних альтернатив, що пропонує сучасне життя.

Таким чином, пріоритетний напрям розвитку особистості, яка здатна до самоактуалізації, творчого й критичного сприйняття світу та соціально значущої діяльності, лежить у площині вирішення проблем формування та розвитку життєвої компетентності особистості учня та вчителя, технологізації цього процесу.

Школа бачить своє завдання не тільки в тому, щоб дати знання учням, а й у тому, щоб виявити їхні здібності, навчити використовувати освоєні знання для вирішення практично-пізнавальних, ціннісно-орієнтаційних, комунікативних завдань та проблем.

Завдання: створення освітнього середовища, яке забезпечує формування компетентного випускника, здатного до:

  • успішної майбутньої життєтворчості;
  • особистісного та професійного самовизначення.

У школі також постійно ведеться систематична робота щодо реалізації статей Декларації, прийнятої ООН, Закону України «Про охорону дитинства», враховуються психологічні особливості кожного учня, формується інтерес до здорового способу життя.

Співпраця вчителів і учнів та їх батьків спрямована на забезпечення рівного доступу школярів до якісної освіти, її демократизації та гуманізації, удосконалення сучасного уроку на основі особистісно зорієнтованої педагогіки, навчання учнів учитися з урахуванням їхніх потреб та здібностей, формування їх життєвих компетентностей, що означає:

  • залучення учнів до соціального досвіду та соціальної зрілості;
  • здатності до безперервного навчання протягом життя, вміння самостійно розподіляти свій час, організовувати роботу, користуватися джерелами інформації, відбирати інформацію об’єктивну.

Освітній процес у закладі організовано за денною, індивідуальною, сімейною, інклюзивною формами навчання, що забезпечує право кожної дитини на рівний доступ до освіти.

В умовах карантинних обмежень у періоди з 15.10.2020 по 06.11.2020, з 11.01.2021 по 22.01.21 та з 22.03.2021 по 07.05.21 учні закладу освіти навчалися із використанням технологій дистанційного навчання.

Кiлькiсть переглядiв: 393