Сучасна освіта має бути освітою для і впродовж життя. Всі здобуті людиною знання мають активно й продуктивно використовуватися для вирішення професійних, соціальних життєвих проблем. Річний звіт охоплює основні напрями діяльності освітнього процесу закладу. Особлива увага звертається на створення належних умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти, виконання вимог нового Державного стандарту. Адже провідним завданням є забезпечення високої якості освіти та відповідності її потребам особистості, зокрема через повне і своєчасне охоплення навчанням усіх дітей шкільного віку, упровадження методик особистісно і компетентнісно зорієнтованого навчання, осучаснення освітнього середовища.
Переконана, що ми є колективом однодумців у вирішення питань навчання та виховання учнівської молоді, щоб наші діти зростали всебічно розвинутими, конкурентоздатними, адаптованими до життя у сучасному суспільстві. Дякую всім за щоденну наполегливу працю заради наших дітей. Всім нам зичу здоров’я, миру, добра та всіх життєвих гараздів!
Традиційно по закінченню чергового навчального року керівник навчального закладу підбиває підсумки роботи усього колективу школи. Вчителі, батьки, лідери учнівського самоврядування, громадськість міста є активними слухачами звіту директора школи. Вони дають оцінку діяльності керівника на посаді протягом 2020-2021 навчального року.
Як директор навчального закладу, у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов'язками директора школи, законодавством України, Освітньою програмою розвитку закладу освіти, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника закладу загальної середньої освіти.
Роботу закладу освіти у 2020-2021 навчальному році було спрямовано на:
Проблеми, над якими працював педагогічний колектив школи:
Головними завданнями, над якими працював колектив протягом навчального року, були:
Актуальним завданням педагогічного колективу є формування в учнів компетенцій:
Таким чином, пріоритетний напрям розвитку особистості, яка здатна до самоактуалізації, творчого й критичного сприйняття світу та соціально значущої діяльності, лежить у площині вирішення проблем формування та розвитку життєвої компетентності особистості учня та вчителя, технологізації цього процесу.
Школа бачить своє завдання не тільки в тому, щоб дати знання учням, а й у тому, щоб виявити їхні здібності, навчити використовувати освоєні знання для вирішення практично-пізнавальних, ціннісно-орієнтаційних, комунікативних завдань та проблем.
Завдання: створення освітнього середовища, яке забезпечує формування компетентного випускника, здатного до:
У школі також постійно ведеться систематична робота щодо реалізації статей Декларації, прийнятої ООН, Закону України «Про охорону дитинства», враховуються психологічні особливості кожного учня, формується інтерес до здорового способу життя.
Співпраця вчителів і учнів та їх батьків спрямована на забезпечення рівного доступу школярів до якісної освіти, її демократизації та гуманізації, удосконалення сучасного уроку на основі особистісно зорієнтованої педагогіки, навчання учнів учитися з урахуванням їхніх потреб та здібностей, формування їх життєвих компетентностей, що означає:
Освітній процес у закладі організовано за денною, індивідуальною, сімейною, інклюзивною формами навчання, що забезпечує право кожної дитини на рівний доступ до освіти.
В умовах карантинних обмежень у періоди з 15.10.2020 по 06.11.2020, з 11.01.2021 по 22.01.21 та з 22.03.2021 по 07.05.21 учні закладу освіти навчалися із використанням технологій дистанційного навчання.